COURONNEFESTEN 2006

Okay alla kära medspelare, här har ni videon från historiens andra couronneträff som ägde rum
i Augusti 2006 hemma hos mig, DaCa.
I videon syns bl.a Jag,Hektor,Godisguden,Puffe,Playshocker,Mathe, en del höll sig undan den
mycket läskiga kameran..:)
Filmen är filmad, klippt och utlagd av min käre storebror (Nej, han lirar inte couronne)!!
Tryck gärna på reklamklippet efter filmen så sponsrar ni med en slant till storebror automatiskt.

Länk till filmen då:
http://www.revver.com/video/53552/mtv-cribs/

Mycket nöje ochh för er som vill komma på nästa träff i Nora den 23 Augusti hos mig är välkommen att höra av sig så går vi igenom alla detaljer hehe..:)
Kul om måååånga dyker upp..
Nora ligger förövrigt 3 mil utanför Örebro för er som inte visste det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sköna lirare på plats, som obekymrat kan sitta och diskutera Couronne på nanonivå.



Jag undrar vem som vann turneringen i IRL-Couronne… ¦-)



2008-06-10 @ 22:16:12
Postat av: MrCarl

Kan nämna att jag o daca gjorde upp i den första turneringsfinalen i irl-couronne! DaCa vann efter en lång och hård match! :P

2008-06-10 @ 22:59:19
Postat av: DaCa

Och det var det andra segern irad på 2 irl-träffar det, därmed obesegrad än så länge :)

2008-06-10 @ 23:02:00
Postat av: MrCarl

host Blaine vann väl andra gången? :P

2008-06-10 @ 23:10:51
Postat av: DaCa

Nej det kan jag aldrig tro =)Det kommer jag aldrig erkänna iaf för allt gick inte rätt till =) Jag ser mig själv som obesegrad och kommer fortsätta vara det även efter nästa träff, hehe..

2008-06-10 @ 23:14:39
Postat av: MrCarl

Okej.... men då vare jag som vann första egentligen! För du hade flyt på sista skottet... en annan tog flera limmade utan o sätta gula.. :P Fast d va kanske inte mot dig! Matchen va iaf jämn... vinner nästa gång... har lärt mig 7-vallen! :P

2008-06-10 @ 23:20:41
Postat av: MASTERHAND

Jag skriver detta meddelande här då jag inte vet var det skulle passa in. Jag kommer avsluta masters o golden sedan kommer jag lämna Sp för ett tag. Jag har fått en massa skit för att jag varit "falskt snäll o trevlig" enl vissa. Jag gjorde några misstag initialt då jag bl a prata skit om Mr d o kat att de ev skulle hjälpa varandra i ligan osv. jag skrev bl a osså att jag var den bästa tjejen i skämtsyfte. Men inget av detta var menat. det första skrev jag när jag var ny här o inte visste vem mr d o kat var. de andra skrev jag för att jag är skämtsam som o person o lite retsam. detta verkar har levt med i alla mån år jag spelat här. Jag har oftast fått positiv respons att jag alltid varit så glad o sportslig vilket naturligtvis o gjort mig glad. Men den dag när allt kommer fram via krok( som jag idag har löst allt med och tycker fortsatt är värdig en mastersplats) så är den ända som stöttat mig romanista. Jag hatr fått flertalet respons i matcher att de inte fattar ngt men ändå bara romanista som vågar skriva ngt. Efter detta fick jag i samband med en mastermatch veta att en tunering kallades masterhandfitta så orkar jag tyvärr ine mer. Jag har alltid varit och nu inte för att skryta en av de mest sportsliga här på shockplay. jag har alltid el oftast varit trevlig. Jag har bett Mr D om förlåtelse ang situationen från början som han knappt godtar. jag har sedan länge förklarat att jag inte gillar att jämföra oss tjejer emellan då jag tycker detta är ointressant då vi har lika vilkor med er killar i couronnen. men men jag vet inte varför detta har blivit så här men skit samma nu. så fortsätt ni som pratar skit om mig jag bryr mig faktiskt inte

längre. Jag är den jag är och det brukar gå hem i det vanliga livet.

Kram mathilda

2008-06-11 @ 00:57:45
Postat av: MASTERHAND

Jag är kanske känslig men blir man kallad för någon man inte är så är det inte roligt.

Mathilda

2008-06-11 @ 01:06:16
Postat av: KroK

Can i have your stuff?

2008-06-11 @ 01:10:01
Postat av: MASTERHAND

Menas vad KroK?

2008-06-11 @ 01:14:10
Postat av: KroK

äsch inget.. Men mathilda jag tycker inte du ska dra asså, strunt i vad folk säger & tycker! Det spelar ju ingen roll, om du vet själv att du inte är det dom säger! Vi behöver kvar alla tjejer vi kan få tag på, snälla?

2008-06-11 @ 01:18:17
Postat av: MASTERHAND

Tack Krok! Men jag visar väl min kvinnliga sida här då jag inte är lika stark som er killar när det gäller dessa saker. Jag kommer så klart tillbaka framöver då jag tycker corre e så roligt men kommer då skapa ett nytt nick o endast spela och inte prata. Låter tråkigt kanske men då får jag ingen skit iaf=)

2008-06-11 @ 01:23:58
Postat av: KroK

:(

2008-06-11 @ 01:25:39
Postat av: scandalplayer

Jag tror Mathilda att jag försökte stödja dej lite åxå? Nog för lite dock.

Men jag förstår dej fullständigt. Jag tycker också att KroK´s skitstövvelaktiga påhopp var för mycket. Det enda som gör att man själv stannar kvar här e att det trots allt finns flera mkt trevliga och anständiga spelare här. Kunde nämna kanske minst 30 st.

Men själv har jag varit "orolig" hur du skulle stoppa, eftersom jag tyckt att du inte förstått att man inte kan ändra alla i den här världen. Framför allt inte svin som inte kan annat än att kläcka ur sig otrevligheter.

När det gäller namnet på turneringen, så anser jag att det är grovt förtal som admin borde åtgärda med - kanske inte bara DaCa då, eftersom han har fullt upp. Rocketman borde ta mer ansvar där. Han kanske menar att han inte har tid - men man kan inte tillåta vad som helst.

Dessa snorungar som hittar på sådana där påhopp är inte värda ngt annat än ett halvt års avstängning. Kosta vad det kosta vill.

/ Scandal



Ps. Ett sätt för dessa gringos som begår dessa övertramp vore om det fanns ett forum här för dem att offentligt erkänna att de är skitstövlar.

Då kanske de skulle kunna bli förlåtna.

2008-06-11 @ 07:37:53
Postat av: MASTERHAND

Scandal jag vet att du alltid stöttat mig och det har känns tryggt=) Ang. KroK så är det löst nu.

Det som stört mig mest är alla dessa påhopp som är obefogade samt alla saker jag blivit kallad för. Självklart så påverkar detta inte mig i det vanliga livet då jag vet att de bara är omogna fjortisar som knappt vet hur det kvinnliga könsorganet ser ut men ändå lärt sig namnet. Men man tappar sugen för att spela och vara trevlig när man bara får skit för det. Jag har som sagt gjorta några dumma utalanden som jag ångrat men jag har bett om förlåtelse för det och kan man inte godtaga en ursäkt visar det att man är sämre än den som ber om förlåtelse. Men som sagt jag ligger inte och gråter mig till sömns precis men tycker bara att det är så jävla tråkigt.

Mathilda

2008-06-11 @ 08:31:45
Postat av: scandalplayer

Det är förmodligen sant att det e fjortisar som ligger bakom mycket.

Och det bara visar att det är nödvändigt att Shockplays ledning tar tag i det - för fjortisar förstår inte annat är tydliga gränser.

Ett halvs års banning från Shockplay för grova påhopp.

Och om det är äldre fjortisar som klantar sig medvetet - så kanske också ett halvt års avstängning räcker.

Jag menar - vi lever ju här på Shockplay inte i det vanliga samhället där man frikänner våldtäkter mm.

Vi är på en privatägd site där man kan ha egna moral regler.

Själv jagade jag i förrgår en påtänd 20-åring som skulle bryta sig in i huset där jag bor. Han ville ha kontakt med en tjej. Han sparkade sönder det dyra fönstret till entren. Jag sprang efter han och kunde ta ett foto på han och har lämnat till polisen via Förvaltaren, som ville ha bilden. Jag fick 2 biobiljetter för det ; )

Men måste ju naturligt offentligt vittna mot han senare.

Så måste också Shockplay göra för att komma till rätta med smutskastarna.

DaCa eller Rocketman har tid. Det är förståeligt. Anställ en admin som bara har till uppgift att en tid utesluta smutskastare.

Det vore värt de få kronor det skulle kosta.

2008-06-11 @ 09:02:13
Postat av: MrCarl

Mathilda... shockplay är överfullt med riktiga jävla rövhål! Dom som klagar och gnäller och kallar en för saker är egentligen avundsjuka på något! Du är en av dom bästa personligheterna på shockplay... Jag tycker att det är fruktansvärt ruttet att hoppa på dig med diverse saker! Är det någon som förtjänar all respekt, så är det du, Mathilda! Vet du vad jag tycker att du ska göra!? Fortsätt spela, skit i idioterna! Snacka endast med dom du vet är schyssta! För som sagt, shockplay är överfullt med gnällande idioter.. Det är för mycket gnäll gnäll gnäll! Blir vansinnig på sånt där.. Jag håller med dig, scandal, om alla som sysslar med sexuella trakasserier... Jag anser att såna ska bannas för evig tid från shockplay! Detta är en sida för kul och nöje och gemenskap! Inte nå annat skit... Därför tycker jag att samtliga som sysslar med "mobbing" ska stängas av med omedelbar verkan! Man har inte rätt att bete sig hur som helst... Och till er som gjorde den där turneringen.. ni är värdelösa små svin! - Kalle

2008-06-11 @ 10:24:33
Postat av: scandalplayer

Bra Mr Carl - Du e förstås en av de spelare jag menade ingick bland de 30 (säkert många fler) anständiga o trevliga spelarna.

Tyvärr e det för det mesta de svinaktiga som syns.

Och ponera att finalen i den där turneringen skulle starta.

Då skulle Shockplay offentligen göra reklam för att finalen startade på Shocking News.

Och skulle indirekt stödja och acceptera detta.

2008-06-11 @ 10:51:45
Postat av: scandalplayer

Och därför skulle det enda rätta vara att stänga av administratören för idiot-turneringen och ge motsvarande gratis speltid åt den drabbade.

2008-06-11 @ 10:54:32
Postat av: MASTERHAND

Hej! Tack Mr Carl för de fina orden=) Har fått veta att det inte var en tunering utan ett rum som kallades detta men lika tråkigt för det. Jodå klart jag skiter i dem på ett sätt men känns bara så fel när jag oftast har varit trevlig mot alla. Precis som scandal sa finns det många som är underbara som personer och roliga att spela med ex du Kalle. Även KroK som jag hade en härlig dispyt med här om dagen har visat sin fina sida. Som sagt finns många trevliga här och dem som löjlar sig är som sagt bara nollor som håller till i de lägre divisionerna och tycker det är pinsamt att förlora mot en tjej=)

Känner jag mig rätt kommer jag nog tillbaka till ligan snart då jag tycker detta är så roligt men återstå att se under vilket nick. Men min spelstil är väl inte direkt anonym så jag blir nog igenkänd snabbt=)

Kram mathilda

2008-06-11 @ 10:56:22
Postat av: MASTERHAND

Vill osså tillägga att det inte bara är de senaste sakerna som gjort att jag hoppade av utan detta har pågått länge men oftast har jag bara borstat bort det men det finns en gräns vad man orkar.

Men jag kommer satsa allt på golden nu och försöka komma med i slutspelet i masterstestet. Sedan dyker jag nog upp i ligan snart igen och får fajtas med mina fiender i de lägre div.=) Men bara för att jävlas skall jag pusha pusha o pusha så de ogillar mig ännu mer=)

2008-06-11 @ 11:02:50
Postat av: Dreamonson11

Tycker verkligen inte att du ska sluta.

Det kanske finns dom som ogillar dig men det finns fler som gillar dig skit i vad alla säger och tycker. blir bara så jäkla sur över att man gör saker.

Tycker det borde finnas regler nu på Sp.

om man kränker någon ska dom fan inte finnas kvar på sp Bli Ip bannad i 2veckor minst. Ne Usch på dom som håller på. Det va exakt samma sak när ja spelade med någon så blev han sur bara för att ja vann och sa: Sluta lek i din mammas fitta.

och då känner ja så här

Han ska fan inte finnas kvar

jag har också printscreen när han sa det.

Hoppas det kommer fler regler senare när dom kan bli ip bannade



// Dreamonson11 on SP!

2008-06-11 @ 11:15:40
Postat av: Dreamonson11

Det e klart man blir sur i sånna här saker.

ja blev ass sur när Den spelaren sa att ja skulle

sluta leka i min mammas fitta.

det e klart man blir sur men Skit samma i dom spelarna som gör sånna här saker dom e bara Dumma.

Det finns mkt mer saker att oroa sig för T.ex Miljön

Världen Håller på bli förstörd inom 40-60år så kommer sverige ligga underis om vi fortsätter men

som sakt Skit i vad andra säger.

Hoppas du Stannar kvar!



// Dreamonson11 On SP!

2008-06-11 @ 11:21:51
Postat av: MASTERHAND

Tack going att du stöttar din gamla moster=) Jodå jag kommer inte försvinna men drog mig bara ur ligan då jag tappade suget och skulle åkt på ännu mer däng än jag redan gjorde=)

Men återigen tror jag det handlar mkt om att jag är tjej och det är roligt för vissa som bråkar med tjejer på dagis att osså göra det här på shockplay.

Men de mognar nog någongång. Sedan tror jag ärligt av dem i de högre serierna är de få som ogillar mig.

Vissa har fått en anledning till att göra det som sagt men ber man om förlåtelse skall man ta den enl mig. Gjorde jag mot en viss Gucci( kommer inte ihåg vem av billabröderna det var men är svårt att hålla reda på alla deras namn=))som var ful i mun men som visade en fin sida och bad om förlåtelse vilket man skall göra om man felar. Det kan vi alla som sagt göra ibland men upprepas det så får man ta en funderare s k.

Kram mathilda

2008-06-11 @ 11:36:01
Postat av: beyond7

Vi kanske skulle inrätta en trivseladmin:)?, det är svårt för en vanlig admin att hinna ha tid med personliga påhopp på tjejer och liknade fall då han har fullt upp ändå.Men med en sådan person fick lite makt så kan folk vända sig till denna om det är för mycket problem och handlar om regelbundna påhopp etc mot en person. Blir det ingen bättring så får denna trivselperson ta ställning i frågan om belackarna ska få vara kvar. Nu känner jag inte Mathilda men av det jag sett i bloggarna här så verkar hon bara vara en frisk fläkt här och jag håller med de andra:)

Sen är det klart du inte ska anpassa dig efter vad andra tycker, störs sig dom på smileys, så gör lite extra smileys:) Det skadar inte att vara trevlig utan det är snarare dessa gnällmuppar som försöker pracka på sig deras idéer om hur andra ska vara och inte kan se sig själv i spegeln först. Du får helt enkelt lära dig att du inte kan vara alla till lags och spela mot dina vänner och vara tyst när du möter dessa du uppfattar som otrevliga,det tjänar du eg på också då du får bättre fokus:), ändra iaf. inte på dig bara för att vissa tycker det. Jag är också för straff för sånt här upprepat beteende, det är ju helt upp till sajten hur den vill hantera det. På blip är det praktiskt taget omöjligt att bli avstängd trots flertalet print screen, medan det på en annan pokersite räcker med minsta lilla för att bli avstängd minst ett halvår. Ett mellanting av dessa sajter vore att föredra, det måste ju finnas en rejäl grund för avstägningar man skulle kunna ha olika graderingar där och stänga av personer olika lång tid.Sen måste jag säga att det låter ju väldigt konstigt att någon drar upp att ett sånt finns rum under en viktig match, då måste ju personen själv vara inblandand om det inte var en vän som berättade annars känns det som ett försök till osportslig psykning i en sån math. Jag tycker du ska köra på som vanligt Mathilda och inte anpassa sig efter vad andra tycker och fega "anonyma" påhopp ska tas bort från bloggen här, Daca ser ju ändå ip på dessa men så långt tänker nog inte dessa ryggradslösa djur:-)



cool video btw:)

2008-06-11 @ 12:28:52
Postat av: Päron

klart du inte ska dra, ser väl hur många som vill ha dej kvar ;) inklusive jag :)

2008-06-11 @ 12:43:09
Postat av: MASTERHAND

Tack så mkt Päron och Beyond! Beyond, du skriver ju nästan mer än mig=) Men bra ideer du kom med.

Jag kommer som sagt spela klart golden och masters. Efter detta får vi se hur motivationen är.

Naturligtvis Päron våran lagtunering skall jag spela klart där de ser ut som vi går till final=). Hörde att andreas lag får välja motståndare i finalen o anar vem han väljer, men han skall få han=)

Kram mathilda

2008-06-11 @ 12:58:50
Postat av: lillamia

Jag vet hur det är att få otrevliga ord av de man spelar emot,man känner sig kränkt som gör att man vill sluta att spela på sp.Men har man vänner som stödjer de som man berättar osv då ska man va kvar och bara spela å inte bry sig.För de är inte värda ett skit.Ja e glad att ja har vänner här,det är därför ja e kvar.Och ja tror ni vet vilka ni är.

2008-06-11 @ 13:54:01
Postat av: MASTERHAND

Bra skrivet lillamia. Ja vänner är viktigt inte bara i det vardagliga livet utan även här. De har fått mig på bättre tankar igen o håller med dig om att man skall skita i idioterna som bara är tuffa via tangentbordet men i det riktiga livet nog skulle pissa på sig om de ex mötte stora stygga scandal i en gränd=)

2008-06-11 @ 14:06:24
Postat av: scandalplayer

De e bra att ni håller ihop tjejjer!



Ärligt - (med tanke på masters kommentar) -

när jag skulle jaga ligisten häromdan (se ovan) så var jag tvungen att barfota springa över krossat glas - Men jag insåg att tiden inte tillät att springa tillbaka o hämta skona -

Jag gjorde det eftersom jag såg att det var sånt där mindre vasst glas - som i bilrutor.

Men .- som sagt - vad gör man inte för två biobiljetter ; )

Det blir väl till att se på filmen "EM-frossa Sverige-Spanien" på nån SF biograf - 14 juni.

Eller kanske The incredible HULK - premiär 21 Juni.

2008-06-11 @ 14:30:56
Postat av: Anonym

Jag tycker fan det va askyligt gjort av dig Ulf, springa ut barfota över glas o få till en bild på nån ididot som vill förstöra vardagen för en normalt levande människa! Snacka om bortgjord snubbe ;)

O givetvis ska inte du MASTER lämna sp för att folk beter sig, dom skjuter sig själva i foten genom att hålla på så och kommer inte komma så långt i livet med den typen av inställning!

Stanna på sp du o lira med dom du känner för o lira med o framför allt ha kul!

2008-06-11 @ 16:02:55
Postat av: MrD

O det va bara jag som skrev den ;)

2008-06-11 @ 16:03:24
Postat av: MASTERHAND

Tack Martin! Känns lite extra speciellt att få stöd av dig, IF YOU KNOW WHAT I MEAN???? =)

Hoppas allt har ordnat sig för lilltösen nu.

Håller med dig ang. scandal. Känns skönt att ha beskyddare på shocken som gör allt för ett par biobiljetter =). Men det e klart med dagens skyhöga priser så kan jag förstå dig uffe.

Kram Mathilda



2008-06-11 @ 16:22:59
Postat av: Müller

Hehe skön film.. Synd bara att man inte hörde vad ni snackade om alla gånger.. :D

2008-06-11 @ 17:11:07
Postat av: scandalplayer

Tack ska ni ha - Om nån vill ha bilden - så säg till!

Muller - De pratade ju bara skit förstår du väl på träffen ; )

Inget att höra - Vem orka höra couronneprat även på fritiden? ; )

2008-06-11 @ 17:17:45
Postat av: scandalplayer

Förlåt! (aktuellt ord ; )

De hade det säkert jätte trevligt - o även couronneprat hade säkert sin plats

2008-06-11 @ 17:22:18
Postat av: DaCa

Dessa påhopp och skitiga kommentarer är något av allt jobb jag tar hand om dagligen, det sker precis hela tiden. Det är väldigt svårt för oss som har hand om den här typen av påhopp att ha koll på vad som händer hela tiden, såsom att någon startar en turnering med olämpligt turn.namn och olika rum med olämpliga namn osv. I dom lägena är det av stor vikt att ni som ser och hör sånt här, informerar oss admins så tas det tag i omgående.

Tyvärr så finns det inget filter på shockplay som gör att man inte kan kalla t.ex en turnering för vad som helst.

Beyond, du skriver om en skala huruvida vissa förseelser ska ge ett visst straff, den idén har jag o per snackat om en hel del, den är under konstruktion till V3.

Självklart ska man inte behöva stå ut med att folk kallar en för vidrigheter osv, ta ett screen på händelsen och skicka den till nån av admins så hjälper vi såklart till med det.

Personliga påhopp är som sagt det stora jobbet att vara admin på shockplay, det syns inte utåt hur mkt tid som går åt till att diskutera dessa saker med "påhopparna", jag är av den åsikten att folk få en chans att bättra sig, gör dom inte det så åker dom ut.

Många medlemmar som har blivit bannade på shockplay pga att dom misskött sig.

Personligen tycker jag att Mathilda är en väldigt trevlig person som verkligen ska stanna kvar på shockplay, du gör sajten till det bättre med ditt schyssta, sportsliga uppträdande.

Kort & gott, dom som har problem måste höra av sig till admin, det löser mkt av problemet. Ta ett screen, det förenklar hela situationen väldigt mycket.

Trakasserier och personliga hot ser jag mycket allvarligt på, i vissa fall har det faktiskt lett till att polisen har blivit inkopplad. Får vi in ett klagomål på något sånt så bannar vi dom medlemmarna direkt, det stora problemet som finns är att dom (idioterna) kommer tillbaka med nytt nick, med annat ip.

Det som kan bannas är ip-numret och användarnamnet.

Det ska förhoppningsvis oxå bli förbättrat till V3.

Till sist, Det är först när klagomålet kommer in som vi kan göra något åt problemet, det är era ögon och öron som är admins förlängda arm, vi kan tyvärr inte se och höra allt, det går inte.



Peace..

2008-06-11 @ 17:54:18
Postat av: lillamia

Att det finns skitstövlar de vet vi.Men ja undrar om de är vuxna som inte kan ta emot skämtsamma meningar eller om de är bortskämda ungar som tror att de vet bäst och kan hålla på som de gör.Ibland så undrar ja varför det ska vara så svårt att vara snäll och kan ta emot skämtsamma meningar oxå.Livet kan vara svårt ibland,men livet består fortfarande.Som Masterhand säger Man är som man är och om ingen håller med så behöver de inte spela med nån som är så,man ska tåla roliga kommentarer tycker ja,säga vad man tycker osv.Masterhand jag tycker att du fundera hur du vill göra,men du ska vara kvar tycker ja.Det tycker säkert många lika mycke som ja:)))

2008-06-11 @ 18:37:48
Postat av: andreas

Jag vill ha bilden!

2008-06-11 @ 18:48:27
Postat av: scandalplayer

Hej Andreas

Jag messar dig min email, så svarar du - så skickar jag bilden.

Jag kunde skrivit min email här, men då e risken att jag får en massa email som inte innehåller så trevliga ord ; )

Peace

2008-06-11 @ 19:37:00
Postat av: scandalplayer

Ibland tänker man med huvudet under armen. Som jag nu.

Du kan ju skicka din email till mej här på shockplay - så skickar jag bilden direkt - Jag messar om det

2008-06-11 @ 19:40:15
Postat av: MrD

mr[email protected]

Tar gärna bilden om jag får ;)

O va otrevliga i mailen om ni vill. Men då blockar jag :P

2008-06-11 @ 19:45:55
Postat av: MrD

är mr<understreck>soldan, den här bloggen missade det strecket :P

2008-06-11 @ 19:47:21
Postat av: andreas

Tack för bilden :))

2008-06-11 @ 19:50:03
Postat av: scandalplayer

jag menade naturligtvis inte att ni behövde lägga emailadressen här på forumet - utan via ett vanligt mess - men det var modigt gjort mr_d - med tanke på att jag nu kommer skicka ett email till dej ; )

2008-06-11 @ 19:56:03
Postat av: MASTERHAND

Tack Daca för dina fina ord! Alltid roligt att få beröm av chefen=)

Kram mathilda

2008-06-11 @ 20:11:41
Postat av: MASTERHAND

Tack alla ni som stöttat mig här och på shockplay=) Ni har gjort att motivationen är bra mkt bättre igen och jag tar nya tag igen i ligan men under ett nytt account dock. Har försökt skaffa ett konto som inte avslöjar mig men vi får se=).

Kram mathilda

2008-06-12 @ 08:46:09
Postat av: Roughedge

Jag går genast in och kollar igenom alla i lägsta divisionen med få matcher :P Kan ju inte vara så svårt att lista ut MASTER =)



Orkade inte läsa igenom alla 47 kommentarer nu när jag kommit hem från Berlin och Prag men jag håller med de som stöttar dig mathilda.



PS. Det var en mäkta uppvisning i fyllesnack Couronne-gänget -06 i viedon presterade. Starkt jobbat!

2008-06-17 @ 14:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0