Golden Tour 2008 -Slutresultat!

Då var Golden Tour 2008 avslutad och vi har korat en vinnare,- Zimond, stort grattis!
Han vann över andasw med 6-4 i en match som var mycket välspelad och spännande.
Båda visade att dom verkligen hade förtjänat sin plats i finalen, en final som egentligen kunde ha haft vem som helst av dom två som vinnare. andasw ledde med 3-1 en bit in i matchen och såg ut att ha kontroll på det mesta, sen svängde det över till Zimonds fördel då han bl.a genom några fina sweeps tog fyra set irad vände till 5-3.
Vill även passa på att gratulera Kliffhanger som tog hand om bronset genom att besegra Hektor med 6-4 i matchen om 3-4 plats.

Resultat slutdagen:

Final : Andasw - Zimond 4-6

3-4 plats: Hektor - Kliffhanger 4-6

Top 16 Golden Tour 2008, slutställning:

1. Zimond
2. Andasw
3. Kliffhanger
4. Hektor
5. Godisguden
6. Spiiik
7. Cronos
8. Betterthanyouthink
9. Krossaren2
10.Mr Daydreamer
11.Pershing
12.Romanista
13.DaCa
14.Päron
15.Dentist
16.RKK

Jag vill även tacka alla dom 282 spelarna som har vart med i Golden Tour under året och kämpat väl, det var spännande ända in till slutet, inte minst sista kvalmånaden då dom 16 till slutspelet skulle koras, det var en mycket jämn historia o några missade slutspelet med bara 10-20 poäng.
Golden Tour hoppas jag återvänder till shockplay även 2009 i liknande format, möjligen något tidsförkortad.
Men nu främst riktar vi väl in oss på stundande VM som tar sin början den 20 Oktober.
Anmälningslistan kommer inom det snaraste på shockplay.
Tack för Golden Tour tiden // DaCa..

Kommentarer
Postat av: RKK

Grattis till er 3! Mycket bra jobbat!

2008-09-14 @ 23:47:29
Postat av: beyond7

Det såg mörkt ut ett tag där så det var verkligen starkt att vända på steken och vinna det där!Grattis nu blir du favorit vid VM;-)

Och får även gratta turneringens överaskning Kliffhanger!



En jättestor eloge till Daca som lyckats genomföra den här långa tuneringen på ett fantastiskt sätt!!

keep it up the good work!

Jag ser redan fram mot VM!

2008-09-15 @ 00:13:17
Postat av: Spiiik

Tack jens! Sjukt bra genomförd turnering. Tycker upplägget var riktigt roligt och sen att du planerar in vm nästan direkt efter visar vilket stort engagemang du har. Riktigt skönt att ha en sån eldsjäl som dig till admin!

2008-09-15 @ 11:01:06
Postat av: MASTERHAND

Håller med föregående talare. Stort grattis till både zimond och dig daca för en väl genomförd tunering. Varför inte köra golden framöver som en tunering som aldrig tar slut. Vi spelar och spelar och ingen vinner. Tror detta skulle vara en stor succe. NOT!! Nedå ser fram emot nästa år och ja kanske lite förkortat med kanske 2v intervaller el ngt. Men du kommer säkert på ngt bra daca.

Ops chefen e på ingång så måste sluta=)

Mathilda

2008-09-15 @ 12:22:41
Postat av: tuggummi!

kanske låter tjatigt när jag också vill berömma jens. men får ju säga att de var golden som gjorde couronne året extra roligt så beröm får du ta =) tycker det var kul att det pågick under flera månader och ser fram emot något liknande nästa år.. tjoss

2008-09-15 @ 13:49:25
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

När Zimme vill är han bäst helt enkelt, vilket jag sagt hela tiden. Skönt att man har rätt ibland. :D



Detsamma gäller väl dig Jens fast sm Admin då. ;-)



Tack för Golden Tour allesammans.

2008-09-15 @ 17:00:10
Postat av: DaCa

Tack så hemskans mycket för allt trevligt beröm. Jag hoppades att Golden skulle bli uppskattat och det verkar så ha blivit. Jag kommer ihåg när vi la ut hela formatet på turneringen att den skulle pågå i 6 månader ungefär, kommentarerna som rullade in var ganska negativa att det var alldeles för långt osv osv =)

Men min grundtanke var hela tiden att en lång turnering blir mer spännande när det dessutom handlar om rankingpoäng så skiftar det ju hela tiden mellan vilka som är klara för slutspel. En annan stor anledning till längden på turneringen var att det skulle finnas betydelsefulla matcher att spela nästan varje gång man loggade in under 6 månader, för många verkade ha tröttnat på poängmatcher, vanliga turneringar och ligan.

Första månaden var rejält strulig och jag var nästan på väg att ge upp ett tag men fick nya krafter och efter det så rullade allt på väldigt bra.

Upplägget för Golden 2009 kommer att se ut på nästan exakt samma sätt, men jag funderar på att korta ner speltiden per månad till max 3 veckor och sen en vecka "vila" då allt hinner uppdateras och dom nya grupperna lottas.

VM som startar i Oktober kommer att se ganska exakt ut som det gjorde senast 2005 för er som var med då.

Det kommer att handla om grupper om max 10 spelare där ett visst antal spelare går vidare till nästa omgång osv tills vi fått ner antalet spelare till mellan 16-24 stycken.

Men all info om det kommer snart. Hoppas såklart att alla ställer upp =) En sista sak bara om VM, det kommer att ske seedning av dom bästa spelarna så att dom inte löper risk att slå ut varandra redan i omgång 1, och seedningar är väldigt vanligt i alla tävlingssammanhang så jag hoppas ingen ser rött för det :)

2008-09-15 @ 17:03:37
Postat av: johank87

Stort grattis Zimond!

Och ett ännu större tack till DaCa för en superbt organiserad turnering!

2008-09-15 @ 21:09:25
Postat av: Scandalplayer (Pershing)

Kanonjobbat DaCa

Hoppas att VM betår av 5 setare. 3 setare e så otroligt slumpartade - Speciellt om man drar sig för att börja tokdeffa redan från start.

2008-09-16 @ 14:14:40
Postat av: Skämt?

Haha DaCa sorry men du e ett jävla skämt. Palla va ett skämt

2008-09-17 @ 17:38:12
Postat av: DaCa

Eftersom du verkar känna mig personligen så kan vi väl ta det öga mot öga istället?

2008-09-17 @ 18:37:41
Postat av: Pershing (scandalplayer)

Verkligen ett lågvattenmärke e passerat.

Personen (eller nån bastardavkomma) vågar inte ens gå ut med sitt namn.

Vad har den klagande bidragit med i allt detta. Förmodligen blev han varnad kanske ngn gång pga att han drog från ngn match.

Och tålde inte en tillsägelse.

Så om personen inte tål "ett skämt" - som han uttryckte sig -

Så tål han inte sig själv.

Om du är en man - träd fram!!!!!

E du en fegskit - förbli tyst!

2008-09-17 @ 18:48:57
Postat av: gäddan1

håller med scandal. golden har ju varit en kanonturnering vilket enormt jobb bara det.

själv så kunde jag ej fullfölja golden av olika skäl

men det går väl nya tåg nästa år ha det bra allihopa UTOM den så kallade "skämt"

2008-09-17 @ 21:00:09
Postat av: RKK

Skitbra turnering! Synd att en inte hade någon motivation till att slutföra den! Men nästa gång kanske den finns.. :) Hade inget med touren att göra, är bara allmänt trött på couronne!

Naaaaaaaw... lilla "skämt?", vad gulligt att du söker uppmärksamhet! :) Men använd ditt rätta nick/namn istället, annars skrev du ju det där förgäves!

2008-09-18 @ 00:24:43
Postat av: MASTERHAND

Ja vad lågt sagt. Men antar att det är en liten kille som är så blyg o rädd i vardagen och måste därför hävda sig med tangentbordet. Jag vet inte om "palla" är ett vanligt ord men då jag lägger märke till en hel del som ni vet så vet jag en person på shocken som skriver just "palla" i varje mening. Men antar att han inte palla att säga sitt riktiga namn här för han egentligen är en liten palle som inte pallar ngt i det verkliga livet.

2008-09-18 @ 09:19:19
Postat av: DaCa

Nu vet jag vem killen är som skrev att jag är ett skämt iaf, det var inte vidare svårt att kolla upp. Det roliga är 2 saker, 1.Han är bara en snorunge som alltid ställt till problem på shockplay men jag har alltid försökt vara schysst mot honom men utan resultat tydligen..2.Det roligaste av allt, igår Onsdag (då visste jag inte vem han var) så kom jag och Per (Rocketman) överens om att banna honom och alla hans konton från shockplay för evig tid pga upprepade rena hot bl.a.

Japp, jag hänger ut honom på shockplay för att han helt enkelt förtjänar att bli uthängd..

Så, vem är det då?.. Dizzee tillika Dirtee, Dizzee 1,2,3 Mfl.. Ha ett bra liv grabben men shockplay får du iaf för evigt klara dig utan.

2008-09-18 @ 11:02:26
Postat av: Dizzee

Jag personligen tycker att du är ett skämt DaCa. Du har alltid behandlat mig som luft (kan bero på att jag e sämre i couronne än dom du e "hang arounds" till.

Dessutom har jag fått jävligt mycket skit pågrund utav att jag käftar emot mycket i pingisligan och e jävligt trött på att få den skiten av dig.

Du har behandlat mig som skit hela tiden DaCa och jag kan säga ja det var jag som skrev att du e ett skämt DaCa, jag står för den åsikten då det du gjort för shockplay e bara för couronnen, vilket jag på senare tid har tyckt bara varit positivt. Att banna mig livstid känns ju lite övermodigt(rätt uttryck?). Får be om ursäkt att jag skrev att du var ett skämt, det ångrar jag men det andra som är anledningen till att jag blir bannad e en av alla de saker som just wickey27 gjort mot mig.

Har blivit dödshotat av wickey27 5-6 gånger pågrund utav att jag 1. Inte spelat mot henne i pingisligan, rent utav ignorerat henne efter allt fusk hon hållt på med 2. Pågrund utav att jag vann mot henne någon gång i pingisligan 3. Ja för att hon alltid kommit undan med allt hon någonsin gjort, för att hon har någon hållhake på Rocketman? (?!?)



Så jag tycker bara det e synd att vi accepterar folk som wickey på shockplay och synd att ni ska banna mig på livstid, en ban på 1-2 veckor kan jag se som nödvändig men livstid känns sådär, har aldrig tidigare fått en varning? Jo en gång när jag och tuggummi hade ett mindre/större bråk.



Och jag måste va den första medlemmen någonsin att bli uthängd bara sådär, känner mig jävligt orättvist behandlad. Och att jag hotat många e fanimej skitsnack!?!?!??!?!



Dessutom kan du ta den här diskussionen med mig DaCa eller har du något behov att få uppmärksamhet och att andra ska hålla med dig att jag ska bort från shockplay, kan du bara ta och läsa det här meddelandet och svara mig ärligt, vad fan hände med alla printscreenen jag skickade till wiig om när wickey27 dödshota mig 5-6 gånger, vilket hon gjort till andra medlemmar som slutat pågrund utav henne, kan du svara mig på den frågan? Varför får hon vara kvar men inte jag?



Känns som att mina ord jag skriver är helt meningslösa för jag skriver ju inför stängda ögon/öron.



Masterhand, jag pallar inte säga mitt riktiga namn nej, men att jag e rädd och blyg i vardagen e något du har riktigt fel i :) Tyvärr

2008-09-18 @ 12:32:20
Postat av: Dizzee

Får be om ursäkt för mitt "lågvattenmärke" än en gång , dumt sagt av mig. Det DaCa har gjort för couronnen på shockplay e ett riktigt grovt och bra jobb, men jag syftar på det ur mitt pingisspelande och för på det sättet tycker jag DaCa har betett sig som ett skämt i och med att han inte gjort något åt allt fusk som pågått, nu vet de flesta här inte vad jag pratar om och jag orkar inte sitta och förklara mig, men det e inte speciellt kul när en viss person kan sitta och fuska sig igenom ligan med en admin som e bra men kanske e för färsk för uppgiften att ta tag i det hela. Därför tycker jag att DaCa har ett visst ansvar och på så sätt tycker jag att DaCa har betett sig som ett skämt i just det ärendet, bra jobbat med Golden Tour och tack för att du förbättrat couronne-ligan efter wiig's svaga insats!

2008-09-18 @ 12:41:14
Postat av: MASTERHAND

Dizzee nu skall du lyssna på en mkt klok kvinna =).Jag känner inte till vad du gjort innan och tänker därför inte utala mig om det. Men du ogillar att han hänger ut dig här men ditt citat starta det hela och där kan man väl säga att du hängde ut daca då du sa att han var ett skämt?? Eller hur? Daca har alltid varit en mkt rättvis domare och att han skall klara av att göra alla till mods e ju omöjligt. Så lyssna på detta nu dizzee.

2008-09-18 @ 12:58:25
Postat av: Dizzee

Jag lyssnar och tar till mig det du skriver.

Han kanske har varit rättvis, men tyvärr inte mot någon i pingsligan, den enda personens behov han brytt sig om har varit wickey27.

Men att banna mig på livstid känns fel, kan förstå 1-2 veckors bann, har aldrig varit bannad innan , och varför ska just jag vara exemplet som ska bli bannad? Och varför kan inte daca svara på det jag fråga?

2008-09-18 @ 13:02:32
Postat av: MASTERHAND

Men daca är väl inte administratör för pingisligan? Så varför skulle han göra ngt åt den ligan när tugummi är adm? Han kommer nog svara så fort han kan. Ang ditt straff så kan inte jag utala mig om det då jag inte känner till allt.

2008-09-18 @ 13:05:49
Postat av: Dizzee

DaCa har tagit säg jobbet att vara administratör för hela shockplay, då rocketman(per,eller vad man kallar honom) inte e specillet aktiv på shockplay och jobbar väl med annat som handlar om raketspel.

Så jo DaCa och tuggummi tar alla beslut tillsammans i pingisligan, dom bannade wickey 1(!) vecka från pingisligan pågrund fusk sen fick hon en till chans direkt efter den veckan, varför? Hon har fuskat i ca 150-200 veckor i ligan och ingenting har gjorts, det jag gjorde mot wickey var att jag hota henne, för nån gång får måttet vara rågat. Hon har dödshotat mig 5-6 gånger skickade alla prtintscreensen till wiig som sa "Jaha det här ser intressant ut ska titta runt", och ingenting hände, hon har dessutom dödshotat andra medlemmar också som inte gjort det hon velat att dom ska göra.

Men så fort någon gör nåt mot wickey då ska det tas i med hårdhandskarna, att hennes beteende accepteras och aldrig kommer ut gör mig mycket fundersam över hur egentligen shockplay fungerar, e det så att dom tar några bakom ryggen och beskyddar dom eller vad handlar det om? om wickey e värd en 2:a chans borde väl jag vara värd en andra chans?

2008-09-18 @ 13:11:31
Postat av: MASTERHAND

Jag vet inte hur wickey har fuskat så kan inte utala mig om henne/han. Men jag "känner" daca väl och han är som sagt var mkt rättvis och sympatisk. Men självklart måste han ju säga ifrån när han tycker ngt är fel el när någon snackar skit om honom. Jag tror om du slutar med det du gjort innan och ber han om förlåtelse så kommer han ge dig ett tidsbestämt straff istället. Men detta är upp till honom att avgöra.

2008-09-18 @ 13:41:48
Postat av: Dizzee

Har försökt be om ursäkt, men pratar inför stängda öron, och han vägrar svara på mig och har ju redan bannat mig så hur skulle jag kunna be om ursäkt? Har ju som sagt försökt.

2008-09-18 @ 13:54:45
Postat av: Pershing (scandalplayer)

Vill bara säga att jag tycker det var strongt av dej att komma ut ur garderoben. Och berätta vad du upplevt. Jag har heller inte varit Guds bästa barn när det gäller att säga saker - men att posta åsikterna utan undeskrift har jag inte gjort. Jag har också blivit bannad (över en helg) en gång i tiden - men det är glömt nu.

Jag personligen tror på vad du säger - ibland är det ingen som lyssnar - men tack o lov har jag aldrig spelat annat än couronne - så jag vet inte så mkt om det. Men jag vet att om man offentligt uttrycker en åsikt, så får man ett tiotal hatmail direkt. Men man måste offentligt stå för det man vill säga - vilket du nu har gjort.

Skulle jag måsta ta mig an att vara admin både för couronne och pingis - så skulle jag definitivt inte klara det.

Återigen dock - Utan DaCa*s senaste insatser hade couronne nästan varit dött idag.

Nu är det levande i högsta grad.

Tack för ordet!

2008-09-18 @ 13:55:04
Postat av: MASTERHAND

Daca ser vad du skriver här så han kommer nog att ta det i beaktande. Men att snacka skit om "Chefen" Är dödsdömt precis som man skulle slänga en tårta i ansiktet på kungen. Jag har lärt mig en sak på shocken och det är att låta administratörerna sköta sitt jobb och lita på dem. Man skall naturligtvis rapportera till dem när man misstänker ngt men sedan är det upp till dem vad som sker. Man kan ogilla deras beslut men det är bara att acceptera och spela vidare. Men som scandal säger så är det inget lätt jobb som få klarar av. Daca gör det utmärkt enl mig.

2008-09-18 @ 14:03:10
Postat av: Dizzee

Tack scandal för att du tycker det var strongt, dock var inte jag den som kom ut ur garderoben själv utan daca hängde ju faktiskt ut mig, fel kan jag tycka och vissa kan tycka det e rätt, dock e väl det en fråga om integritet, vilket jag inte alls verkar ha här på shockplay tyvärr.

Kan förstå om jag får ett tidsbestämt straff från ligan och grejer men att banna mig , nej tycker jag inte om givetvis, spelar på shockplay för att ha kul och nu har jag lagt allt åt sidan och spelar bara couronne nuförtiden. Så finns ingen tid för tjafs längre utan nu hänger jag på sp för alla polare och couronnen som har gjort det så kul att lira shockplay.

Hoppas dock jag e välkommen in på shockplay snart igen, om inte får jag väl bara gå vidare i livet :)

Tack för att jag får min röst hörd i alla fall.

2008-09-18 @ 14:12:18
Postat av: Pershing (scandalplayer)

Du lär väl få se om du får tidsbegränsat straff efter ursäkten du gett.

Du sitter tydligen i samma båt som svenskan Annika Östberg i Californien.

Hon har livstidsstraff men vill få det tidsbegränsat.

Där heter domaren "The Terminator" (Arnold Schwarzenegger)

2008-09-18 @ 15:38:39
Postat av: DaCa

Dizzee.. Först och främst tycker jag att du inte rannsakar dig själv för hur du har uppträtt under din tid som medlem på shockplay, du har visat fruktansvärt dåligt omdöme o respekt för dina motspelare och jag har fått in massvis av klagomål som direkt har gett dig varningar. Tydligen lyssnar du inte på dom varningarna utan först skickar allvarliga hot till ... på shockplay och sedan kallar mig för rätt fåniga men ändå rätt låga saker.

Huruvida wickey27 har vart eller i framtiden blir bannad från shockplay är något som vi admins tar hand om efter bästa förmåga, vi har bannat henne ja, men gett henne en ny chans pga flera olika anledningar som jag inte tänker ta upp här men dom är så pass "godkända" att vi låter henne vara med igen.

Och att du som du säger har fått flera dödshot själv är ingenting som jag känner till och då kan jag inte arbeta med det. Men det ger dig defenitivt inte rätten att hota andra på shockplay, den saken är klar!

Att jag skulle ha något egentligen med pingisligan att göra stämmer egentligen inte alls, jag är inte admin för den ligan MEN tuggummi och även övriga admins brukar bolla olika frågor och beslut med mig för att få råd o tips och min syn på det hela.

Jag har samlat ihop material tillräckligt mot dig för att en bann ska utlösas. Och efter ditt senaste utbrott så är bann på evig tid det enda alternativet, men jag är inte sämre än att jag i framtiden kan ändra mig. Men vill du föra vidare diskussion så är du välkommen att maila mig istället, jens[email protected].

Jag har numera valt att bli hårdare som admin på shockplay för att klimatet senaste tiden har varit ganska dåligt tyvärr på många håll.

Om man hotar någon till livet med ord öga mot öga i "verkliga" livet så kan det bli hårda straff, så att endast bli bannad från en internetcommunity så har man kommit lindrigt undan, man ska tänka på vilka effekter dumma och idiotiska uttalanden kan ha på folk innan man klämmer ur sig något!

Att jag hänger ut dig på shockplays blogg beror på att du valde att skriva "skit" om mig (givetvis får du tycka vad du vill om mig) men att göra det utan underskrift är bara fegt. Och det enda jag har hängt ut mig veteligen är ditt nicknamn så din integritet är nog inte så farligt skadad skulle jag tro.

Men tänk efter noga innan du/ni alla kritiserar någon, se efter vilka brister man själv har så kanske klimatet på bl.a shockplay blir bättre..

Som slutnotis vill jag bara tillägga att jag jobbar för shockplay pga mitt brinnande intresse för just shockplay vilket oxå sker nästan uteslutande ideellt. Det vill säga, jag har inte så mkt pröjs för det. Men som sagt, maila mig så kan vi fortsätta diskussionen där OM jag skulle få för mig att "tidsbestämma" din bann. Det har ju inte skett någon som helst förbättring på flera månader så vad skulle tyda på att något förändras i framtiden..

2008-09-18 @ 16:05:58
Postat av: Dizzee

Sorry DaCa men har tittat igenom min historik och har inte sett flertalet varningar någonstans, så jag vet inte riktigt vad du får det ifrån. De enda jag kan komma på som jag har bråkat med e folk som gnäller på att man pushar osv, och då att jag säger "shut the fuck up" kan ju inte direkt ses som något sjukt dåligt, och wickey e allmänt känd för att ha spammat och dödshotat folk varför tror du hela pingiscommunityn e helt död nuföritden? Beror på just henne det kan du rådfråga ganska många pingisspelare om.

Det pm:et du skickade till mig stod det också att om jag skickade ett enda sådant pm igen skulle du livstidsbanna mig och har inte skickat något sådant igen, så jag förstår inte varför du ska banna mig direkt.

Dessutom snackade jag dagligen med wickey på msn och vi har varandra fortfarande på msn och hon har blockat/ignorerat mig på allt bara pågrund utav att jag slutade pingisligan så hon inte skulle kunna fuska till sig några fler elitserieguld.

Så att hon anmäler mig direkt för det där kan ses väldigt fånigt, ska ta fram alla printscreen's på folk som dödshotat mig ska vi se om du bannar dom på livstid.

2008-09-18 @ 16:22:33
Postat av: DaCa

Du försöker få det här att se ut som att allt är wickeys fel och att du är helt oskyldig och jag har totalt fel i allt jag säger?! Då måste jag har gjort århundradets miss eller? Skärp dig Dizzee, nu visar du återigen att du befinner dig på en låg nivå när du inte ens kan erkänna det du ställt till med. Och att kika på sin egna historik hjälper dock föga då det inte sparas under så lång tid.. Och att historik på medlemmar på medlemmars sida endast sparas per ip. Loggar man in på 3 olika datorer under en dag så finns det 3 olika historiker. Och jag behöver inte framföra varje liten detalj som ligger till grund för detta, du vet bäst själv vad du gjort. Men lägg ner snacket omm wickey, vilken "dåre" hon är osv, jag vet precis vart jag har henne så det behövs inga upplysningar om det just nu, iaf inte från dig.

2008-09-18 @ 16:36:09
Postat av: DaCa

En sak jag dessutom inte förstår är, hur kan du ha kollat upp historiken? Du kan ju inte ens logga in på shockplay för du är ju bannad.. Du sitter väl inte och ljuger nu Dizzee? :)Herregud....

2008-09-18 @ 16:40:10
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 16:45:38
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Dizzee

Har keylogg på alla mina datorer så har tittat upp det och har inte hittat någon konkret varning. Så nej jag sitter inte och ljuger, varför skulle jag ha anledning att ljuga för dig?

Jag erkänner vad jag skrev till wickey och står för det, har ju erkänt det :o men känns som att du riktar in dig bara på mig.

En j*vla "häxjakt" känns det som, du kanske förstår vad jag menar?

Och att som admin kalla mig snorunge känns ganska fel, det där ordvalet va allt bra onödigt av dig, definiera gärna vad du menar med snorunge, jag e trots allt yngre än dig men finns ingen som helst anledning för att kalla mig snorunge för att jag inte nåt 25+ sträcket ännu eller hur?

2008-09-18 @ 16:46:17
Postat av: Dizzee

vill dessutom påpeka att det inte fungerar skicka till din email :S så har lagt till dig på msn och nu e det bara för dig att acceptera

2008-09-18 @ 16:47:47
Postat av: Playshocker

Scandal...

Jag tror jag skrattar ihjäl mig....

Terminator inlägget är det bästa som har stått i ett par skor =) looool

2008-09-18 @ 19:35:18
Postat av: Pershing (scandalplayer)

Kul att man kan göra nån på gott humör ; )

Skit - Jag tror att jag snart måste byta tillbaka till "scandalplayer" - Alla verkar fortsätta kalla mig så ´´´´´´´´´

Jag som trodde jag skulle slippa undan det namnet

2008-09-18 @ 20:05:59
Postat av: gäddan1

fuska till sig elitguld i pingisligan?? hur skulle det gå till?? jag har spelat lite pingis i allafall

och jag spelade mot just vickey 27 och måste säga att hon är ruskigt bra i pingis matchen slutade 11-0 11-0 eller om det var 11-1 varför är hon så bra då?? svar= hon har ju spelat en del matcher

.. det är väl bara att inse verkligheten hon dominerar ligan nu punkt o slut...

2008-09-18 @ 20:51:52
Postat av: Dizz

gäddan1 jag hade slagit dig 11-0 11-0 också :) asså hur hon fuskar, hon manipulerar lagget the connection vill säga. titta gärna på www.labrie-site.tk det har varit allmänt känt, dock ja hon e riktigt bra men genom fusk e det inte så svårt att vara bra.

förresten daca varför inte acceptera mig på msn? kan inte maila dig ;S

2008-09-18 @ 21:20:44
Postat av: DaCa

Det ska vara ett understreck mellan jens och daca, då ska det funka bättre..

2008-09-18 @ 21:42:33
Postat av: Dizz

har lagt till dig på msn?

2008-09-18 @ 21:45:24
Postat av: gäddan1

hej igen, almänt känt att hon fuskar? om det skulle va så så ska väl admin åtgärda detta omeldebart enl mig.. i form av ny programvara tex.

man spelar väl i ligan på lika vilkor eller??

2008-09-18 @ 22:04:56
Postat av: Dizz

tyvärr har pingisligan varit stökig i flera år och kommer nog fortsätta vara det, jag har ändrat åsikt till att vi borde stänga ner pingisligan, tyvärr e pingis ett sådant buggat spel så det går att fuska i, tyvärr som sagt.

2008-09-18 @ 22:19:56
Postat av: gäddan1

ok det visste jag inte att det pågått i flera år men har ett tips=

svara med samma mynt om du kan?? när du ev möter henne i ligan

2008-09-18 @ 22:47:22
Postat av: Dizz

först och främst skulle jag aldrig försöka fuska för att vinna något, vill vara mer skillfull, för det andra har jag inte en blekaste aning om hur man gör för att manipulera lagget

2008-09-18 @ 22:50:56
Postat av: MASTERHAND

jag var nära att klara 3 gubben i tabletennis träningen. Jag försökte psyka han massa och bl a sa att han var en mes och det fulaste jag sett men han vann ändå=(

2008-09-18 @ 23:01:49
Postat av: Dizz

:/ har vunnit mot alla med 11-0 11-0 , men trots det så känner jag mig inte illfredsställd :( vi kanske kan utbyta tjänster? du lär mig nåt om corren jag lär dig nåt om pingis? :D

2008-09-18 @ 23:16:43
Postat av: RKK

Dagens shockplay är inte byggt för dagens snabba internet.. Det är anpassat till uppringt internet. Jag själv har spelat pingis en 7-8 gånger... netlag har hänt en jädra massa gånger! När sp3 kommer så lär problemet försvinna.. Nu ska jag ta mig en saftig råttblöja (snus) och vika ikull mig för natta! Fridens liljor!

2008-09-19 @ 01:46:20
Postat av: gäddan1

dizze då kommer troligen problemen försvinna i pingisen när sp 3 kommer.. det kommer ju inom kort

hörde jag

2008-09-19 @ 12:04:19
Postat av: MASTERHAND

Intervju med Hektor har gjorts. Skall redigeras och godkännas av SSN(Statens shockplay nämnd). Men läggs ut ikväll på min blogg. Adressen står på min info. Vi får veta det mesta om Denna stor man bl a Hur ser hans drömelit ut och vad föredrar han svärmor el. bakfylla.

Läs med nöje=)



2008-09-20 @ 14:41:27
Postat av: RKK

Jahaja! =) Har du oxå en blogg... får kika lite! =)

2008-09-21 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0