SEMIFINALER GOLDEN TOUR 2008

Då har det blivit dags att spela semifinalerna i årets upplaga av Golden Tour.
Vill passa på att gratta dom 4 som tagit sig ända hit efter drygt 6 månader av kvalspel.
Jag ska passa på att annonsera ut det som är kvar av golden så inga missar sker.

Semifinal 1 ska spelas på Fredag 12/9 KL.21:00
Semifinal 2 ska spelas på Lördag 13/9 KL.20:00
Match om 3-4 pris ska spelas på Söndag 14/9 KL.20:00
Finalen ska spelas på Söndag 14/9 direkt efter bronsmatchen ca KL.21:00

Så här har ni schemat:

Semi 1. Andasw - Kliffhanger Fredag 13/9  KL.21:00

Semi 2. Hektor - Zimond Lördag 13/9  KL.20:00

Match 3-4 pris. Söndag 14/9 KL.20:00

FINAL  SÖNDAG 14/9 ca KL.21:00  (Direkt efter bronsmatchen)

Vill passa på att tacka alla er som vart med i golden tour under året och jag hoppas ni kommer tillbaka och spelar även i nästa stora tävling då det nalkas officiella Världsmästerskapen som startar i Oktober-08.
Vill även passa på att tacka för att ni haft överseende med att det strulat en aning med kvartsfinalerna men allt har ju löst sig till slut.
Må bäste man vinna... 

It is now time to play semi-finals in this year's edition of the Golden Tour. Want to take this opportunity to watch judgement 4, which took all the way here after more than 6 months of playing. I will take this opportunity to advertise what is left of golden, so no misses occur.

Semi-final 1 will be played on Friday 12 / 9 KL.21: 00 Semi-final 2 will be played on Saturday 13 / 9 KL.20: 00 Match 3-4 on the price to be played on Sunday 14 / 9 KL.20: 00 Final to be played on Sunday 14 / 9 immediately after bronze match about KL.21: 00

Here, you have the schedule:

Semi 1. Andasw - Kliffhanger Friday 13 / 9 KL.21: 00

Semi 2. Hektor - Zimond Saturday 13 / 9 KL.20: 00

Match 3-4 price. Sunday 14 / 9 KL.20: 00

FINAL SUNDAY 14 / 9 about KL.21: 00 (Directly after bronze match)

To take this opportunity to thank all of you, each with the golden tour of the year and I hope you come back and play well in the next major competition when approaching the official World Cup which starts in October-08. Want to take this opportunity to thank for the fact that you had overlooked that a little trouble with the quarter-but everything has been resolved to end.
May the best player win..


Kommentarer
Postat av: MASTERHAND

Ja mkt intressant skall det bli. Jag tycker vi skall tacka dig för allt tid du lagt ner daca. Många tar allt för givet och bara spelar på men få funderar på varför vi spelar denna tunering el match. Jo pga dig. Golden var en succe som jag hoppas består utöver VM. Att det blir lite strul ibland e väl inte så konstigt när man e själv om hela detta och man gör det på sin fritid. Jag talar nog för de flesta att du är värd all beröm och hoppas du orkar fortsätta i samma anda.

mathilda

2008-09-09 @ 13:12:32
Postat av: Roughedge

DaCa är lite av administratörernas administratör. Bra jobbat Jens! OCh jag tippar mig själv som ohotad vinnare i Officiella VM .:,

2008-09-10 @ 08:32:28
Postat av: MrD

Jag ser det lite som ett tecken att dom 4 som låg överst gick till semi, dom spelade sig dit för dom va bäst... Få välla se om det kan bli en lite skräll i semin!! ;)

Ja DaCa, tycker att det var kul du har hållit denna turenering igång, och gjort det bra. Jag uppskattar den lika mycket fortfarande, trots att jag fick mig själv utslagen. Kul och förja de sista matcherna. Lycka till alla :)

2008-09-10 @ 12:42:15
URL: http://superfarsan.wordpress.com
Postat av: Scandalplayer (Pershing)

Rätt personer gick till semi.

Själv hade jag tippat att alla var chanslösa mot Hektor, Zimond, Andreas o Godis. Nu sprack tipset eftersom Kliff slog Godis.

Då är han värd att va med i Semi.

- - - -

Om MrD gått vidare till kvarten hade det varit en 50 oddsare.

Själv såg jag mig också som chanslös - fast inte i början, när jag slog Hektor med 3-0, Kliff med 3-2. Men loosar man mot MrD m.fl. så hör man inte hemma i kvarten.

- - -

Men kul var iaf Golden.

Hoppas nu DaCa sedan i VM slipper spel-avhoppare och liknande. Men tyvärr tror jag inte det.

- - -

Mitt tips inför finalen.



Andreas - Kliffhanger 6-2

Hektor - Zimond 6-4

- - -



Scandal (numera Pershing)

2008-09-10 @ 15:00:37
Postat av: DaCa

20 Oktober beräknas VM dra igång. Hoppas på 250 startande. 7 veckor ungefär kommer det hela att ta innan den stora finalen kommer att spelas. Regerande mästare är Matrix power som vann senast 2005 över Dunderolga i finalen (4-3).. 235 pers kom till start den gången så hoppas på en liten ökning denna gång =) Mer info kommer om några veckor när allt är klart hur det ska spelas..

2008-09-12 @ 00:47:07
Postat av: Spiiik

Grymt jobbat daca! Sjukt kul har det varit och den roligaste turneringen jag har spelat :) och angående vm i oktober är jag så anmäld man kan bli oavsett om man får anmäla sig nu eller inte :)

2008-09-12 @ 09:39:57
Postat av: Päron

Japp grymt bra jobbat daca! var en grymt rolig turnering, och ser verkligen fram emot vm :)

2008-09-12 @ 13:41:10
Postat av: MrD

Japps, VM blir roligt, hoppas jag får möta Herr Per Shing =)

2008-09-15 @ 22:23:26
URL: http://superfarsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0