Landslagskval t.om 7/5-08

Jag har tagit ut 11 spelare till ett kval om 1 plats till landslaget pga ett avhopp från Hektor som tyvärr fått förhinder.
Dessa 11 spelare är några av dom som jag tycker har en chans att komma in i laget, vissa har större chans, somliga mindre..
Det jag vill se är dessutom en fingervisning inför framtida uttagningar. Så kom igen och ta chansen nu, dom dyker inte upp så ofta!
Dom spelarna som är uttagna och klara för landslaget och som dessutom ska representera de svenska färgerna den 9 Maj är:

Godisguden
Zimond
Puffe
andreasaswardh
Päron lr Smekarn (Beror på vem som placerar sig bäst i eliten)
Kvalvinnaren.

Ni 6 tillhör kanske världens bästa landslag, och tänk på en sak. det finns ett antal tusen couronnespelare världen över vilket gör detta spel till ett ganska stort spel.
Tycker man ska vara väldigt stolt när man nått denna position då jag är ganska säker på att de allra flesta jobbar hårt på att försöka nå toppen :)

Återkommer till helgen med Englands startfemma..
Ha det gott / DaCa..

Kommentarer
Postat av: andreas

Jag för tacka så mycket för att har fått förtroendet samt så önskar jag de som spelar kvalet lycka till :-)

2008-04-29 @ 23:37:21
Postat av: Puffe

Får säga detsamma! ska verkligen försöka visa att man kan tagga till på nytt och inte endast är nån gammal has been så att säga! :D Vi kommer ju iaf placera oss minst lika bra som Sverige kommer göra i EM snart : ))

2008-04-30 @ 00:21:59
Postat av: DaCa

Dom 11 som ska kvala kan jag ju presentera här =)
Jag har plockat ut några som jag anser är väldigt nära en plats givetvis, men oxå några som jag tycker kan få en ärlig chans iaf men som kanske inte riktigt räcker till denna gång =)

1.Betterthanyouthink
2.A Proud romanista
3.Mr Daydreamer
4.Masterhand
5.Jimpan.jl
6.MrCarl
7.Kokkinos
8.Kliffhanger
9.Scandalplayer
10.Nippeh
11.Gäddan1

Lycka till allihop!

2008-04-30 @ 00:35:19
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Nu blir det åka av säger jag bara =)

2008-04-30 @ 11:31:35
Postat av: Roughedge

Det ser ut att va ett fint sällskap couronnespelare bland de elva. Jag önskar lycka till och må bäste man/kvinna vinna!

2008-04-30 @ 12:56:23
Postat av: DaCa

Finalen ska spelas i kvalet mellan 1an och 2an.. Vinnaren i den finalen är då klar för landslaget, kanske inte så svårt att räkna ut men ändå =)

2008-04-30 @ 19:46:21
Postat av: valotto

Lycka Till med landskampen mot england

2008-04-30 @ 20:23:33
Postat av: SmekarN

Japp, man få ta och gratta Päron till platsen i landslaget då :) sedan lycka till i turneringen må bäste man eller kvinna vinna :)

2008-05-03 @ 12:23:10
Postat av: spiiik

Intresant lista utav namn, men tävlingsmänniska som man är så blir man ju avundsjuk. Men lycka till och bevisa att sverige är det bästa landet och att ni förtjänar denna underbara chans ni blivit tillgivna.

2008-05-04 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0