EN LITEN INBLICK I KVALET BARA.

image4

Kommentarer
Postat av: DaCa

Dålig kvalité på bilden men jag får fixa till det imorrn =)

2008-05-15 @ 23:31:10
Postat av: beyond7

Det syns alltför bra här Daca.
Motivation slår klass:)
Det är ingen tillfällighet att Henke Larsson slipper kvala i två år och ändå blir uttagen till lagom till fotbolls-EM. Han har efrarenheten och vet vad som krävs på den nivån medan andra bara tror vet och han levererar som bäst när det gäller:)

2008-05-16 @ 12:22:06
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Jo motivation slår klass. ;) Tyvärr har jag haft en sån där vecka där jag verkligen inte haft nån motivation i varken liga eller i det här kvalet... Satsar allt på golden nu istället. =) O går ju bra där iaf, 14-0 skvallrar lite om det iaf. :)

POPOPOPOPOPOPOPOPOPO

2008-05-16 @ 20:33:19
Postat av: beyond7

Roma,jo det var sannerligen en imponerande dominans över alla i den gruppen:=) Och det börjar dra ihop sig i Golden snart.Jag tror du kan ta dig långt i slutspelet, jag menar det finns juh inga "Onda Änglar" som förvirrar som det gjorde senast i Masters:)

2008-05-17 @ 12:13:34
Postat av: SmekarN

Själv så har man gett upp Golden totalt. Mitt mål med golden var att slå zimond, detta lyckades jag med, så jag är grymt nöjd med min prestation i golden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0