LANDSKAMP FREDAG 23/5-08 20:00

Här har ni alla 5 matcherna som gäller på Fredag.
Hoppas på lika mycket publik som senast =)

Match 1: Zimond - Cheese

Match 2: Martin KL - Hektor

Match 3: andreasaswardh - Shitting Bull

Match 4: Burloque XIV - Kliffhanger

Match 5: Kvalspelarn - Angel1969

Samma upplägg som sist..
Nästa landskamp kommer bli den tuffaste hitills då Sverige tar sig an "övriga världen" med Braverymonkey som kapten. Dom har i dagsläget 3 spelare klara, jag inväntar dom sista 2 innan jag presenterar allt här i bloggen..
Jag tar ut den Svenska styrkan efter landskampen på Fredag inför mötet med "världslaget"

Kommentarer
Postat av: MrCarl

Sedärja... blir kul! Men den mot världslaget blir väl inte tuffare än i vm-finalen mot England!? :)

2008-05-19 @ 23:48:41
Postat av: beyond7

Så sant MrCarl,
Och då är väl inte England direkt kända för sina idrottsmän i indviduella sporter numera:p
Om Muve ansluter så blir det juh ett klart lyft, men han verkar vänta in SP3 lanseringen eller?

2008-05-20 @ 01:08:18
Postat av: Roughedge

Är Shittin Bull holländare? och var är daantje? =)

2008-05-20 @ 10:05:52
Postat av: MrCarl

Efter lite tänkande med mera så vill jag ändra mig angående världslaget... Delvis iaf! Det KAN bli tuffare än i vm-finalen... Har tänkt på flera spelare som håller "svensk" klass och även lite bättre ibland! :) Sådeså...

2008-05-21 @ 00:04:17
Postat av: beyond7

japp, sen är ju frågan om dessa deltar också.
Sverige ställer upp med sitt i stort sett bästa lag.Och de andra länderna behöver ju än mer matcha sina bästa lirare om de ska ha någon chans. Hoppas braverymonkey väljer rätt nu så det blir lite match:)

2008-05-21 @ 13:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0