Omflyttning VM 2/11 20:15

Ikväll är det dags för omflyttning i VM, tiden för omgång 1 går ut klockan 20:15.
Då kommer jag att lägga till alla dom W.O-matcher jag fått inrapporterade, dock som tur är, inte så många!
När det är klart så kommer 27x4 (i några grupper 5 lr 6) spelare att gå vidare, sammanlagt omkring 110-112 spelare.
Alla seedade spelare tar jag då åt sidan och resten skickas till lottning, 11 nya grupper ska fram. När det är klart så lottas alla dom seedade spelarna in i dessa 11 grupper, jämnt fördelat.
Tiden för Omgång 2 går ut den 12/11 Kl.20:00.
Jag ska försöka hinna med allt redan ikväll så dom nya grupperna, omgång 2 finns spelklar runt klockan 22:00 ikväll.
Lycka till allesammans och tänk på att top 4 i vardera grupp går vidare även nu i omgång 2 !

                                          // DaCa..

Kommentarer
Postat av: päron

en nackdel bara, jag har 2-0 i och med att aldrig någon är inne så har jag inte spelat fler matcher. Men då känner jag mig rätt säker ändå, men på något sätt tycker jag att man borde få reda på vilka WO matcher som kommer, helt plötsligt kanske man åker ut annars? Och om man skulle veta det skulle man kanske lägga ner ännu mer tid på att vara inne, det känns som om jag skulle lägga ner lite tid då, även fast man kanske egentligen inte har tid. om ni förstår hur jag menar ? :)

2008-11-02 @ 18:05:28
Postat av: DaCa

Jag förstår precis vad du menar och jag kommer självklart att för berörda spelare tala om vilka W.O-matcher som finns och vad dom innebär för alla i resp. grupp..

Tyvärr kan jag inget göra åt inaktivitet i VM, jag måste helt enkelt lita på att alla som anmäler sig kommer att spela..

2008-11-02 @ 19:36:04
Postat av: päron

okej okej, men det låter skitbra, exakt det jag ville höra :)

rolig turnering iaf, grymt bra jobbat :)

2008-11-02 @ 19:52:46
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

satan vilken svår grupp jag hamna i :S



Jag som tänkt slappa tills minst 3e omgången eller så ;-)

2008-11-02 @ 23:14:43
Postat av: DaCa

haha, här finns inte plats för nåt slappande.. Alla grupper ser rejält täta ut faktiskt så det är dags att ta fram storspelet nu.. Vill bara tillägga lite kvickt att det är 11 grupper nu, sammanlagt 111 spelare, som ska bantas ner till 44 spelare som kommer bli fördelade på 4 grupper á 11 spelare.. DÅ blir det svårt..=)

2008-11-02 @ 23:43:15
Postat av: scandalplayer

Jo -Det blir hårt - Bara synd att sånna som krossaren måste uppföra sig som en skitstövver. Pratar under speletes gång och hetsar - ungefär som om han hade bråttom någonstans. Om han har bråttom - varför utmanar han då? Det skulle inte falla mig in att utmana honom.

Och sedan när DaCA ska försöka reda ut vad som hänt - så far han med osanning.

Alla som såg på matchen mellan krossaren o Romanista vet att jag inte sa ett ljud under matchen - medan däremot krossaren sa typ: "fuck off scandal" - Vad svarade jag på det? Inget naturligtvis - När han upprepade orden efter matchen - sa jag bara till honom att "Ta det med DaCa" En otrevligare typ har jag inte mått på Shocken - Då har jag trots det räknat in ngr andra - såsom Bakeren o Preben.

2008-11-03 @ 01:04:26
Postat av: MASTERHAND

Ja själv fick jag muller och den riktiga skitstöveln MAHARAJAH i min grupp. Tack för detta Daca=) Beror det på din fru denna gången med så får jag ta ett snack med henne. Efter hans s k skämt så skall han få känna på tapbreak x 100. Jag råkar veta att han hatar det, hihi.

2008-11-03 @ 10:25:43
Postat av: A Proud Romanista!! // Jonas

Jag hade fel, de gick att slappa sig igenom omgång 2 tack o lov. :)

2008-11-06 @ 16:49:55
Postat av: Kalle

Det var jag som stod för lottningen denna gången.. Är det nån som är förbannad, så klaga på mig! :)

2008-11-07 @ 10:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0